16 Kasım 2017 Perşembe

Beklediğim gibi ilerlemedi, bunu kabul ederim


Plan doğruydu da işler beklediğim gibi ilerlemedi. Transfer döneminin sadece Türkiye için açık olduğu, kimsenin kolay kolay futbolcusunu bırakmayacağı ortamda Linnes / Latovlevici rotasyonu kötü bir plan değildi. Asamoah beklentiniz vardı, o gelesiye kadar ki süreci de böyle tedavi etmek istediniz. Bu son derece akılcı bir harekattır.

Latovlevici'nin geçen sezonu oldukça parlak, daha doğrusu Tudor'un ondan aldıkları. Bildiğimiz bir isim, uyum sorunu yaşamasını beklemediğimiz, geldiği gibi katkı verebilecek. Şampiyonluk bilen bir futbolcu ayrıca, Steaua Bükreş günleri bunu söylüyor. 1 yıllık sözleşme yaptınız, takım içi dengelere oranla oldukça az kazanıyor ve zarar etme şansınız az. 550 bin avro bonservis ayrıca, daha iyisini alamazdınız.

Burada Latovlevici'yi çok destekledim, daha doğrusu beklemeyi tercih ettim. Onunla oynanan tarz doğru çünkü, Latovlevici hücum demekti. Ne kadar beklenilen görüntüden uzak olsa bile sağ / sol dengesi anlamına geldi, Mariano'yu rahatlattı. Beklemediğim durum burada başlıyor, soldan etkisi olmadı. İşi dengelemek tamam, kağıt üzerinde tarz doğru ama bunun geri dönüşü yok.

İşi aksi Latovlevici böyle bir isim değildi. Sol ayağı gayet temizdi, duran top kullanmaya kadar iyi iş çıkarırdı. Ortalarını eleştiriyoruz mesela, en iyi noktası buydu belki de. Galatasaray'da ise felaket, ısrarla orta deniyor ama isabeti yok. Taraftar da soğuk bakmaya başladı, eleştiriliyor. Bana sorarsanız Linnes'le aralarında büyük farklar yok, ben ikisinin de ayrılacağını düşünüyorum.

Ocak ayında Asamoah'ın transferi halinde takımdan ayrılacağı söyleniyor. Sezon sonunda ise bu iş kesin gibi, Linnes'i de buna dahil ederek. Beklediğim gibi ilerlemedi, bunu kabul ederim. Hayal kırıklığı noktasına doğru gidiyor ama bu transfer için kötü işti diyemem, çok akıllı bir hareketti. Tudor da en az benim kadar hayal kırıklığı yaşıyor..

10 yorum:

  1. Hocam bence Linnes'i sayiya takilmazlarsa gondermezler hem alisma sorunu yok hem uyumlu hem sol ve sag beki tek adamla yedekleyebilirsin. Eger ikisi de giderse Denayer mi beki yedekleyecek sezon boyunca bence mantiksiz olur ve basindan beri yaziyorum Latovlevici bu takimin ayarinda topcu degil bana gore, ayni noktada bulusmamiza sevindim bu konuda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gönderecekler diye düşünüyorum. Belli de olmaz, beklemek lazım. Tudor'un Linnes'i de Lato'yu da yetersiz gördüğünü biliyorum ama.

      Sil
    2. Tudor için doğru oyuncu/yanlış oyuncu var. Maliyeti düşük sorunsuz diye tutmaz, yedek bile olsa elbette as oyuncu kadar iyi olmayacak ama istediği tipte oyuncu olmasını istiyor, Linnesin de defansif özellikleri yetersiz, Tudor güvenemez kolay kolay büyük maçlarda hiç güvenmez. Hele seneye CL de oynayacak, mevkiyi idare etsin denen oyuncular bize sadece yük olur

      Sil
    3. Lato konusunda haksız değil, ben Linnes'le arasında büyük farklar olduğunu düşünmüyorum.

      Sil
  2. Mantıklı transferdi ama olmadı devre arası latovlevici sene sonu linnes gider bir yabancı bir yerli sol bek gelir diye umuyorum Asamoah ve aziz behich gönlümden geçen

    YanıtlaSil
  3. Aziz Behich'in adı Fenerbahçeyle geçiyor bizde Atila Turan'ı alırsak kötü olur inşallah doğru tercihi yaparız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aziz Behich'i biz de alabiliriz, Fenerbahçe'nin yerli sol bek alacağını sanmıyorum.

      Sil
  4. Burak Aziz Behich'i gündeme taşımak lazım. Yedek sol bek için yabancı almak çok mantıklı değil Aziz Behich bana göre alınabilecek en iyi yerli sol bek. Lato ve Linnes'in durumu da malum.

    Misal sağ bek yedeği için yerli bir isim söyleyemiyoruz (Kaan Ayhan'ı önlibero yedeği dersek) Aziz Behich'i kaptırırsak üzülürüm iyi bir parça rol oyuncusu olur bence.

    Ocak ayına kadar bir başlıkta daha gündem yapmanda fayda var :) takdir senin tabi... Kaan Emre Akbaba Aziz Behich şu an başka da takıma uyan yerli göremedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yazmıştım, dile getirdim. Alınabilecek daha iyi bir yerli sol bek yedeği yok.

      Sil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir