28 Eylül 2016 Çarşamba

Sigthorsson'u Bekliyoruz, Anket Öyle Söylüyor


Sigthorsson, Nigel De Jong, Cavanda ve Serdar Aziz. 4 yeni transfer ve ortak noktaları da henüz kendilerini izleyememiş olmak. Eren Derdiyok ve Tolga Ciğerci'nin büyük fark yarattıkları ortamda (hatta Bruma'yı da yeni transfer sayalım), bazı transferleri hala göremedik. Nigel De Jong'un 45, Cavanda'nın da 10 dakikası sayılmıyor, kim ne anlayabildi ki o anlarda. Ben de takipçilere sorayım dedim, bu dörtlüden en çok hangisi daha heyecanla bekleniyor diye. Sigthorsson yüzde 43 ile lider çıktı ve büyük fark yarattı, bunu beklemiyordum mesela. Geçen sezon adı geçtiğinde isyan ediliyordu, bu sezon ise en çok beklenen isimlerden biri. İhtiyaçtı, Beşiktaş maçında da Eren Derdiyok oyundan düştüğünde çok aradık. Kendisi hamle şansı demek ki kulübe açısından kıymeti büyük olacak. Nigel De Jong ise yüzde 26 ile 2. sırada, onun 2. sırada kalması da Tolga Ciğerci kaynaklı. Öyle bir katkı verdi ki şu an Nigel De Jong döndüğünde nasıl bir orta saha şekillenecek bilmiyorum. Ama bazı durumlarda orta sahayı üçlemek adına öyle değerli ki. Neyse, yüzde 19 ile de Cavanda 3. sırada yer almış. Beşiktaş karşısında 10 dakika izledik, Antalyaspor maçıyla da 11'de izlemeye başlarız. Temposu, amansız bindirmeleri çok büyük bir koz olacak diye düşünüyorum. Serdar Aziz ise yüzde 12'de kaldı, insanların beklentisi öylesine düştü ki kendisini kabul ettirmesi zor olacak. Gerekliliğini, paraları hep tartıştık ama mevcut kadro üzerinden yorumluyorum, şu takımda oynar, iyi de oynar. Ama işte o sakatlıklar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir