18 Kasım 2017 Cumartesi

Yerli futbolcu sorununda, alternatif de çok fazla yokken gönderilmez


Östersunds maçının ardından üzeri çizilen bazı isimler var, o günden bu yana şans bulamayan. Ahmet Çalık o isimlerden biri, Maicon / Denayer / Serdar Aziz rotasyonunda yer bulamadı. Bir farkı var yalnız, gözden düşen dediğim isimlerin geneli gönderilmesini beklediğimiz futbolcular. Ahmet Çalık'ın ise rotasyonda yeri olduğunu düşünüyorum, Tudor buna izin vermeyecektir.

Sizi bilmiyorum, benim tuttuğum futbolculardan biriydi. Mücadeleci, agresif, hava toplarında iyi, maliyeti itibariyle doğru alternatif. Geçtiğimiz sezonun devre arasında ihtiyaca yönelik bir hamle olmadı ama şartlar onu alternatif olmaya itti. Takımın en az kazananlarından, sorunsuz bir futbolcu. Eminim ki Tudor da kendisinden bu anlamda memnun.

Kolay güvenemiyor yalnız, Fenerbahçe maçı bunu gösterdi. Ya da Denayer veya Serdar Aziz'in yokluğunda 3'lü savunmaya devam edilememesi gibi. Kupa maçları bekleniyor olabilir, Ahmet Çalık'u orada görmek gerekecek. Maicon / Ahmet Çalık tandemi Östersunds karşısında güven vermedi ama Maicon'un da kötü performansı vardı orada. Serdar Aziz'in yükselişi, Denayer'in dönüşü derken bu rotasyon içinde yer bulamadı.

İstikrarlı bir savunma hattımız var ve maç trafiği büyük rotasyonları gerektirmiyor. Avrupa Ligi'nde devam ediyor olmayı bu anlamda isterdim, böyle futbolcuların daha çok şans bulduğunu görürdük. Avrupa için kadro bildirimi noktasında bazı sorunlar da olacak, Türkiye altyapısı almış futbolcu eksiği var. Yerli olayına girmiyorum bile, sürekli konuştuğumuz konu. Ahmet Çalık'dan bu anlamda vazgeçmemek gerekiyor.

Gençlerbirliği'nin onu kiralamak istediği yazılıyor, genç yaşında oranın kaptanıydı ve bunu da iyi uyguluyordu. İzin verilmeyecektir, 4. stoper noktasında transfer yapamayacağımıza göre Ahmet Çalık'dan vazgeçilmez. Eleştiriliyor, çok beğenilmedi, o da şu ana kadar beklentiyi karşılayamadı ama yerli futbolcu sorununda, alternatif de çok fazla yokken gönderilmez..

6 yorum:

  1. 94 doğumlu süper lig tecrübeli milli stoperi satmak pek akıl karı olmaz maaşı da 900 bin euro. Avrupadan elenmeseydik daha geniş rotasyonda forma şansı bulabilirdi. Sivas Belediye maçında sahada olmasını bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Emre Güngör'e benziyor stili bence fena stoper değil. Eski kalite yeni nesilde yok isveçte de öyle Sırbistan'da da...

    YanıtlaSil
  3. İyi bi stoper ama çok heyecanlı.Kötü oynarım korkusuyla oynuyor böyle olunca da heyecanına yenik düşüp hatalar yapıyor.Yıllardır bilinen bi futbolcu olduğu için 25 26 yaşında sananlar var ama 94lü diye biliyorum.Heyecanını yenerse Galatasaray tarihinin önemli stoperleri arasına girip yıllarca bu formayı taşıyacağını düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alternatif gibi bakıyorum, aldığı ücretle de orantılı. Mücadeleci, sert, gelişebilir de bence.

      Sil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir