22 Eylül 2017 Cuma

Bir futbolcu Galatasaray'a ancak Kewell kadar yakışabilirdi


Blogu açtığım günler idealimde Harry Kewell ismi vardı, yapmadık. Sporun her yönüne eğiliriz gibi bir plan vardı ve bu doğrultuda isim Sportif Cümleler oldu. Farklı bir kafa vardı o zaman ama benim aklımda Harry Kewell ismi hep kaldı. 

Benim için kıymetli bir adam, ne kadar özel olduğunu tarif dahi edemem. Ne mutlu ki Galatasaray forması altında izledik kendisini. Keşke bir şampiyonluk kazanabilseydi bu forma altında, çok daha iyi bir dönemde Galatasaray forması giysin isterdim. 

Bir futbolcu Galatasaray'a ancak Kewell kadar yakışabilirdi. Sahada oynanan bir yana, karakter ve mücadele. Yeri geldi stoper oynadı, daha ne diyeyim. En zor anda aldı bu sorumluluğu, kaç futbolcu yapar ki böyle bir fedakarlık. 

Galatasaray formasıyla 91 maç, 34 gol ve 17 asist. Kendisini sol kanatta tanıdık, Galatasaray'a geldi sağ tarafta oynadı. Ertesi sezon Nonda sakatlandı forvet oynadı, yeri geldi stoper oldu. Arada yaşanan sakatlık dönemleri de var, o da Kewell'ın kariyerinin şanssızlığı. O sakatlıklar olmasa eminim ki futbolu Liverpool'da bırakırdı ya da bambaşka bir seviye..

Doğum günü kutlu olsun, Galatasaray'la yolunun kesişeceği günü iple çekiyorum. Umarım çok iyi bir futbol adamı ya da teknik direktör olur. O anlamda da gelişimini ve ilerleyen kariyerini ilgiyle takip ediyorum..

Geçtiğimiz yıl bugün SC nostalji köşesinde yazmıştım, tekrar paylaşayım;

4 yorum:

  1. Hala kulaklarimda yankilanir Ali Sami Yen'de Daddy Cool diye bagirdigim zamanlar. Gidisine onun kadar uzuldugum baska futbolcu olmadi yakin tarifte. Umarim yuvasina geri doner.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip ediyorum antrenörlük kariyerini, neden olmasın..

      Sil
  2. Bi 5 10 yıl sonra mutlaka teknik direktör olarak yolunun tekrar Galatasaray'a düşeceğini düşünüyorum hatta inanıyorum bu ihtimale.Şöyle bişey de var gittiğinde yabancı sınırı olmasa belki bi iki sezon daha o yeni kurulan takımda kalabilirdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanmıyorum, tutulmazdı. Sakatlıklardan ötürü gidemiyordu artık, tıkanmıştı.

      Sil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir