20 Temmuz 2017 Perşembe

Sabri Sarıoğlu Göztepe'de, Hakan Balta'yla da anlaşacakları söyleniyor


Galatasaray'dan ayrılırsam futbolu bırakırım gibi söylemlere takılmıyorum. Mutlaka talibi çıkacaktı, Süper Lig şartlarında iyi bir futbolcu olduğunu düşünüyorum. Dursun Özbek'in göreve gelmesinin ardından öyle bir 2 sezon geçirdi ki bir "sevgisizlik" figürü halini aldı. Haklıdır, haksızdır konusuna girmiyorum, taraftarlar sıkıldı bu durumdan ve nihayetinde sözleşme uzatılmadı. Doğru bir karar bu, hatta fazlasıyla gecikilen. Doğru zamanda ayrılık diye bir şey var, ısrarla altını çiziyorum. Sabri Sarıoğlu böyle ayrılmadı işte, haliyle geçmişin pek bir değeri kalmıyor. Kayserispor iddiaları vardı ama Göztepe'yle anlaştı. Önemli bir rakam kazanacak, Galatasaray'dan son yıl aldığı ücrete bir hayli yakın. İyi bir takıma gitti, Göztepe'nin yaptığı transferler heyecan verici. Hakan Balta'yla da anlaşacakları söyleniyor, o da iyi bir hamle mesela. Bir takımla anlaşmış olmasına seviniyorum aslında, Ocak ayına kadar yeniden Galatasaray gündemine girmemesi adına. Aydın Yılmaz'da bu senaryoyu izlemiştik çünkü..

1 yorum:

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir