19 Temmuz 2017 Çarşamba

Cenk Gönen Malaga'da


Muslera'nın varlığında x bir yedek kaleciden ne kadar beklentiniz olur demeyin, benim Cenk Gönen özelinde beklentim vardı. Alabileceğiniz çok fazla isim yok zaten bu kontenjana, Cenk Gönen en iyi isimlerden biriydi. Kim gelse tutmadı, izledik. Cenk Gönen'in tecrübesi o boşluğu doldurur gibi bir izlenim yaratmıştı bende, dolduramadığını izledik.

2 yılda çok fazla şans bulamadı, Muslera'nın varlığında da bulamazsınız zaten. Bazı maçlar olmaz Muslera, o maçlarda ne yapacağınız mesele. Türkiye Kupası maçları da dahil olmak üzere, Cenk Gönen'in şu maçı iyi oynadı diyebileceğim bir an gelmiyor aklıma. Sinan Bolat'ın sayarım mesela, Cenk Gönen'in ise yok.

Bir yedek kaleciye oranla iyi de kazanıyor, mesele o. Bu noktada gelen Malaga teklifini kıymetli gördüm, ben maaşından çıkmaya kabüldüm. Yalnız süreç öyle ilerledi ki bugün aynı düşünmüyorum. 800 - 1 milyon avro aralığı bir bonservisten söz ediliyordu, kazanılan rakam 200 bin avro. Anlamadığım noktası da var, yeni sezonun ücretinden 600 bin avro feda ettiği söyleniyor. Bugün giden bir isim yeni sezonun ücretini kazanmaya hak mı kazanıyor?

Durum böyle olunca ortaya 200 bin avro'luk bir zarar çıkıyor, bu durum aydınlatılırsa sevinirim. Şöyle bir gelişme de var, Mert Günok'u istediğimiz söyleniyor. Onun da tecrübesine tamamım ama bonservis var, yıllık ücret ise en az Cenk Gönen seviyesinde olur. E ne anladım bu işten, ne değişti yani. Çok anlamsız bitti bu iş, anlayamadım.

Cenk Gönen'in geçen son yıllarının ardından Malaga'ya transfer olabilmesi de bir Ahmet Bulut başarısı. Oynamayan kaleci ama La Liga'ya transfer yapabiliyor. Hayırlısı olsun diyelim, Galatasaray günlerine bakınca hayal kırıklıkları listesine yazdığımız bir isim daha..

7 yorum:

  1. enk'in garanti ücreti 900 bin euroydu. Gelecek sezondaki alacağından 600bin euro fegat etmişse 300 bin ödendi demektir. 200 bin euro bonservis alındı. 100 bin euro + bonservisin vergisi bize girdi eksi yani...

    Mert Günok ya da x bir yerli kaleciye bonservis ödenirse yine küfürlük bir hamle olur Cenk'in gidişi... Bir de şu Hayrullah denen kaleci müsveddesi gelmesin adanalı olması dışında bir numarası yok anladığınız siz onu... Ali Şaşal da şişirilmiş bir kaleci. Yerli kaleci alacaksak Ramazan Köse'yi beğeniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak bunu anlatmak istedim ve yerli bir yedek almayalım bence, gerek görmüyorum şu şartlarda.

      Sil
  2. bu vasat altı yönetimin musleranın olası sakatlığında kaleyi eraya teslim edeceklerinden şüphe etmeye başladım.proje olmadığı için hala erayı kamplara götürüyorlar.uçmayı bilmeyen bırak uçmayı kolunu kaldırmayı bilmeyen ağır amatör kaleci kıvamında.

    kaleci demişken ligde rizesporlu gökhan akkan ı çok beğenirim.yaşı genç olduğu içinde gelip yedek olmasını istemem.ama genede yedek kaleci sağlam olması lazım.gökhan akkan en yetenekli kalecilerden biri bence.ama takip eden gören yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muslera'nın arkasında genç kaleci olmaz, oynaması, şans bulması imkansız çünkü. Mümkün değil gelişme göstermez. Tecrübeli biri olmalı diyeceğim ama çok fazla alternatif yok.

      Sil
    2. mert günok diyorlar.inanılır gibi değil.eraydan hallice.bursasporda ilk buna formayı verdiler.yediği goller evlere şenlikti.sonra harun tekrardan kaleyi aldı.

      Sil
    3. hafız gökhan bence gelişmiş bir kaleci.vede türkiye kupası maçlarında oynayarak formunu koruyabilir.olası muslera sakatlığında ise direk kaleye geçer.bence yedek kaleciler fazla önemsenmiyor ama sakatlık durumlarında çok önemli hale geliyorlar.erayı gördük musleranın sakatlığında.kolunu bile kaldırmadı kaleye gelen toplarda.

      Sil
  3. eray'ın yediği bazı goller aklıma geliyorda bu adam nasıl profesyonel olarak bu işten ekmek kazanıyor (ekmek fırınları zinciri demek daha doğru) diye kendime sormadan edemiyorum...

    alalım ahmet şahin'i filan illa yerli biri lazımsa...

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir