26 Mart 2017 Pazar

DC için Wonder Woman kurtuluş, Justice League ise yükseliş olabilir


Daha çok Marvel'ciyim, bu tarz yazıların da ağırlığı haliyle bu oluyor. DC'nin karanlık dünyasını severim ama, her ne kadar Suicide Squad kadar bir hayal kırıklığı izlemiş olsak bile. Gerçi DC'nin yeni kurmaya çalıştığı evreninde beğendiğim bir film de yok, aynı hayal kırıklığını Batman v Superman'de de yaşamıştım. Filmin karanlık dokusu güzeldi ama ne anladın sorusuna bir cevap vermem zor. 

Düzensiz bir yapıları var, sürekli değişen film tarihleri, Ben Affleck'in küstürülmesi, değişen senaryolar derken izledikleri yolu pek bilmiyorum. 5 yıllık planları nedir mesela, fikrim yok. Evren noktasında da Marvel'in çok gerisindeler. Potansiyelleri yüksek, çok daha iyisini yapabilirler ama belki de bu işe geç girmelerinin acı faturası bu, bilemeyiz.

Bu noktada kurtuluşları olarak gördüğüm iki iş var. Birincisi Wonder Woman, DC'nin kurtuluş işi olabilir, fragmanında aldığım heyecan büyük oldu. Çok güçlü bir karakter, kadın süper kahramanların solo filmlerine pek alışık değiliz, bu noktada Wonder Woman'ın yaşatacağı ilkler olabilir. Karanlık dünyalarında bu tarz bir "origin" hikayesi nasıl olarak merak ediyorum.


Ve devamında gelen Justice League fragmanı. Asıl olay bu zaten, DC'nin Avengers'ı niteliğinde. Ben Affleck'i Batman'a yakıştıran biriyim, onun liderliğinde böyle bir ekibi izlemek için yükseliyorum. Yine bir "origin" hikaye aslında, Aquaman, Flash ve Cyborg'u sinematik evrende bu kadar ciddi ilk görüşümüz (Flash'ın Suicide Squad'da kısa görünüşünü saymıyorum). Batman önderliğinde Dünyayı kurtarmak adına kurulan bir ekip, Wonder Woman'ın da yüksek katkılarıyla. 

Wonder Woman'ın filmi DC adına bir kurtuluş olacak mı, göreceğiz. Fragmanıyla beklenti yarattı ki bence iyi bir iş olacak. O heyecanla birlikte izleyeceğimiz bir Justice League filminin etkisinin de büyük olabileceğini düşünüyorum ki fragmanı da o heyecanı veriyor. 

DC'ye yönelik hayal kırıklıkları var maalesef, Batman v Superman'in ilk fragmanında da benzer şeyleri yazıyordum, yaşadığım hayal kırıklığı bu noktada tarifsiz. Suicide Squad'ın ilk fragmanı karanlık yapıdaydı, gerçek kötüleri izleyecek diye beklerken belki de en olmaz dediğim karakterlerin (Harley Quinn ve Joker) olduğunu gördüm ama kötüydü film. Wonder Woman filmi bu noktada bir kurtuluş, Justice League ise yükseliş olabilir..

1 yorum:

  1. Marvel ı daha çok seven birisinden bunları duymak çok güzel olayıda çok net açıklamışsın aslında WW ve JL ile bir çıkış yakalaması bekleniyor DC nin fakat olay yine dönüp dolaşıp WB nin olaya ne kadar maydonoz olduğuylada alakalı. BvS noktası ciddi bir hayal kırıklığı okeyde özellikle SS faciası büyük olçüde stüdyonun yaratıcı ekibe ve yönetmene fazlasıyla müdahale etmesinden kaynatlandı ki Zack Snyder ında BvS ve JL i çekmek için yanlış adam olduğu bilinen bir gerçek. Ben DC yi daha çok sevsemde çok da ayrım yapmıyorum keşke hepsi güzel olsada keyifle izlesek fakat DC noktasında senin kadar bile umutlu değilim dışarıdan bakınca belki fena durmuyordur ama daha yakından takip eden biri olarak sıkıntıların büyük olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca ben Marvel seviyesine yaklaşabileceklerini bile sanmıyorum zaten MCU temelleri çok iyi attı her noktada çok daha özenli ve organize bir ekip var DCU ilede onlar ilgilensin diyicem neredeyse.. DC kabul edilebilir filmler çeksin ben çok okeyim fazlasını beklemiyorum cidden. Bu yazı içinde ben şahsen teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir