25 Şubat 2017 Cumartesi

Galatasaray'ın yeni parçalısı.. Sarı ve kırmızının renk tonu, muazzam


2017-2018 sezonunda Galatasaray'ın giyeceği parçalı forma. Ben beğendim, fazlasıyla hoşuma gitti. Bu da renk tonlarından geliyor aslında, sarı ve kırmızının tonu muazzam görünüyor. Klasik bir parçalımız olmuyor maalesef, keşke öyle olsa ama her sezon parçalı forma üzerinde mutlaka bir oynama oluyor. Bu sezon giydiğimiz parçalı forma tırtıklı mesela, kötü değil ama bu parçalıyla kıyasladığımda da çok geride görüyorum. Hatta son sezonlara bakalım, 2013-2014 sezonunda giyilen parçalıyı da çok beğenmiştim, onun da renk tonları buna yakındı ama bu parçalıyı bir tık daha önde tutabilirim. Futbolcu üzerinde görmek lazım tabii, resim üzerinden yorum yapmak sağlıklı değil ama ilk izlenim olumlu, en azından benim açımdan. Tek fark arma ve nike logosunun içinde olduğu kalıp, o da beni çok rahatsız etmedi. Ekstra bir tasarım beklentim de yok aslında, yeter ki anormal oynama olmasın şu formalar üzerinde..

5 yorum:

  1. nike'tan nefret ediyorum.. umbro > nike.. her sene ayrı rezillik.
    bu arada sana üzülüyorum hocam. yanlış anlama olmasın lütfen amacım asla sana hakaret, veya kötü bir şey söylemek değil. gs taraftarı olarak üzülüyorum.. her şeye rağmen bu kulübün iyi yönetileceğine, iyi hamleler yapacağına inanıyorsun. ve üşenmeden fikirlerini yazıyorsun..
    ben mümkün görmüyorum. gs bi gün leeds gibi parma gibi falan olacak.

    YanıtlaSil
  2. Bende bu formayı çom beğendim

    YanıtlaSil
  3. olmamış hafız.sıradan bir tasarım.estetik olarakta kötü duruyor.

    YanıtlaSil
  4. GÜZEL DEĞİL.PARÇALIYLA OY-NAN-MAZ.BÖYLE YÖNETİM OLURSA TABİİ..

    YanıtlaSil
  5. Bak iddia ediyorum tasarımı taraftar bile yapsa bu kadar kötü olmaz. Bu ne biçim forma Hocam sanki fotokopici tasarlamış gibi. Ha düşünceler elbette öznel lakin hiç beğenmedim. Hele sarı kollu deplasman forması resmen pijama. Ben beğenmedim umarım çoğunluk beğenir alır.

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir