13 Mart 2009 Cuma

Canlı Bomba

Rooney geçen yaptığı açıklamada Liverpool'dan nefret ettiğini açıkladı ve Liverpool maçı için çok heyecanlı olduğunu açıkladı. Bir Everton'lu doğduğunu ve taraftarı olarak büyüdüğünü ifade eden Rooney zehir zemberek açıklamalarda bulundu.

Ben ülkemizde fanatizmin boyutları çok büyük sanıyordum meğer Avrupa'da daha derinmiş. Ben hiç bir Galatasaray - Fenerbahçe maçından önce bu tip açıklamalar duymadım futbolculardan. Rooney'in çok hırslı olduğu gözüküyor ve maçta patlamaya hazır bir bomba gidi duruyor. Manchester'da oynayıpta tuttuğu takımıda desteklemesi ilginç. Ben NBA'de ratlamıştım bu durumlara. Bakalım neler olacak Manchester - Liverpool maçında.

İtiraf da edeyim ben bu tip açıklamaları her zaman beğenmişimdir. Büyük konuşan, büyük laflar eden spor adamlarına karşı her zaman bir saygım var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir